alice in wonderland

nu har jag typ blivit helt återställd efter helgen. typ. i onsdags var det bioteknik prov och idag var det nationella som gällde. svenska skriv delen, och det kändes ganska okej när man gick därifrån. hanna och jag drog oss in till stan för att kika efter studentklänning, men utan någon lycka.. åkte hem till henne en stund och sedan tillbaka för att träffa karro som jag skulle ut på "dejt" med dagen till ära.
vi käkade på jensens, där ingen av oss ätit tidigare och sedan gick vi till bion. alice i underlandet. sjukt bra film, tim burton och jhonny depp - kan det bli så mycket bättre? vi skrattade oss därifrån hem till hennes farmor, sedan eskorterade karro mig till bussen och nu sitter jag hemma i soffan och dunkar "bag in da box". japp, hanna och jag har bestämt oss för att så högkvalitativ musik ska återupplivas. ny skiva till alla tillfällen är fixad, nu är det bara det underbara vädret vi väntar på!

ihelgen är det pålsbomarken som gäller, jag jobbar där 10-14 imorgon och sen är det typiskt pålsbomarkenfest (antar jag) och förhoppningsvis grillning som gäller. så straxt ska jag krypa ner och dregla på min lilla kudde, ha en bra morgondag så hörs vi!


väl värt att se filmen, i 3D blir den nog extra spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0