tatuerad och klar!

sådärja, nu sitter första tatueringen på plats! text rakt ner över en bit av ryggraden, och jag trodde att det skulle gör hundra gånger ondare! inte för att jag säger att det är skönt, men som sagt jag hade väntat mig en värre smärta. en bild slänger jag inte upp idag, tatueringen är alldeles insmord och kladdig (samt att mamma som skulle hjälpa mig med att ta bilden inte är den mest tekniska person eller bästa fotograf jag känner) men den kommer!
oh det känns riktigt bra och jag är supernöjd med resultatet :)

nu är det sängen som gäller, uppstigning vid 6 imorrn... dock så är det kort skoldag, men en hel del plugg då det är biologiprov och engelska diskusion på onsdag. och så ska jag på kalas med min mormor; kusin fyller 9 och pappa är borta på möte och mamma ska klippa sig så jag får ställa upp som chafför och sällskapsdam. inga fel med tanke på att det handlar om att man får fika!

nehepp sova var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0