sunday, bloody sunday

ja fredags kvällen var verkligen toppen! det var en riktigt riktigt kväll rakt igenom, och den blev lång också! kom hem till emmy vid 4, och jag vet inte riktigt allt vad vi hade gjort innan det men som sagt roligt hade vi.
igår stannade jag och hanna till hemma hos hennes pappa och jag fick sen skjuts hem av henne innan hon skulle åka till jobbet. själv så gjorde jag inte direkt så mycket vettigt överhuvudtaget igår tror jag. det blev hemma mys med familjen och sängen relativt tidigt (jag somnade t.o.m på golvet framför tvn, så trött kan man ju säga att jag var)

idag blir det fullt hus, malin, david och svante kommer snart hit på lunch. hanna och en av hennes kompisar är här. själv så känner jag för att hålla mig undan. måste väl göra lite sånadär trevliga läxor, eftersom jag inte kommit så långt på den fronten än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0