som vilken annan söndag som helst

som ni kanske förstår av rubriken är jag inte på något annat humör än ett riktigt söndagshumör. trött efter helgen (även fast jag inte direkt har gjort nånting?) och trött på att det redan är dags för måndag imorgon igen. dock ska jag kanske ta tag i min söndag och göra nånting vettigt? plugga lite av varje vore ju inte helt fel, inte heller att bege sig ut på en motionstur. kanske helt enkelt får ta och göra den perfekta blandningen av dessa ting!



igår när jag var och shoppade med emmy hittade jag så mycket fint som jag vill ha, så mycket gosit såhär lagom till hösten och vintern! men jag behöver den där perfekta kroppen (eller iallafall en snyggare kropp), så att det sitter sådär förbaskat snyggt på en gång när man provar det och man känner sig snygg och inte som en stoppad korv med några utstickande lemmar. det är mina förhoppningar inför framtiden. så jag har mina funderingar på om man går i ide för ett tag, vaknar man upp sådär snygg då? jag ska nog banemej prova det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm låter som en bra idé.. Jag är på ;P

2009-09-14 @ 22:44:33
URL: http://frickans.blogg.se/
Postat av: k

bra, vi böjar idag!

2009-09-17 @ 06:36:33
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0