sleep time

känner av spinningen i benen, gissar på att det kommer kännas imorgon med. det var riktigt skönt att köra ett ordentligt pass och vi skrev upp oss på nästa vecka på en gång!

nu är det dags att krypa ner i sängen och läsa lite engelska. för att jag inte ska känna mig så ensam såhär i höstmörkret har jag tänt flera ljus här på rummet så det är himlans mysigt att komma in här nu! ett riktigt bra tips från en trött karin en måndags kväll som denna, några tända ljus lättar alltid upp stämningen och man känner sig genast lite mindre ensam och, ja helt ensam.


good night and sleep tight babes!

Kommentarer
Postat av: Ida

var det kanske lite smygreklam för ljus i det här inlägget? hmm ;) tack för sällskapet igår :D <3

2009-09-22 @ 11:30:39
Postat av: Anonym

jag tror nog att det var lite smygreklam här med vah? ;) kommer du på torsdag? ska du med ut på fredag? :) <3

2009-09-22 @ 17:47:55
URL: http://forneus.blogg.se/
Postat av: k

haha, ja brudar det här med ljus är lätt att göra smygreklam för! ;) ida; tack själv hjärtat det var askul! <3

frida; ofcourse ska jag ut på fredag!! :D och gansaka så säker på att jag kommer imorgon också, det är inplanerat! <3

2009-09-23 @ 08:09:39
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0