saturday yaay

nu ligger jag i sängen och försöker piggna till och ska göra mig iordning inför dagen. om typ en timme ska jag vara hos emmy och hämta upp henne och sen ska vi vidare till marieberg är planen.
sen framåt eftermiddan/kvällen ska hela familjen olofsson åka till farmor och farfar då det är kalas för farmor som gäller, så jag ska nog defenitivt inte äta mycket under dagen! för det brukar vara en sed att man ska äta så mycket så man nästan mår illa och sen vila magen en stund och sen äta ännu mer. annars "tyckte man inte om maten", och det vill man inte höra..

igår kom syster hanna hem från skåne och ska stanna över helgen. så jag fixade maten och vi & pappa hade lite mys på kvällen med massa olika filmer.
dock skulle jag varit ute på krogen, "alla var ju ute!" visst jag är inte riktigt frisk än, och hanna kom hem och jag har inte träffat henne på länge-men det hade nog varit jädrigt roligt! men som sagt det får jag ta igen en annan gång.

nu är det hög tid att göra sig iordning, hinner nog med lite melodikrysset också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0