full fart - spar tid!

dagen började med att jag och hanna hade våran redovisning på svenskan, kanske inte den mest organiserade redovisningen vi gjort-men elin (våran lärare) verkade iallafall lite nöjd med oss! efter det har dagen rullat på och jag har nyss kommit hem. eller ja, jag har varit hemma en stund. fick skjuts hem av ida och vi tog oss macka och mjölk som uppvärmning inför kvällen, vi ska nämligen iväg på spinning om en timme. känns lite nervöst, inte för att själva spinningen, det har jag ju gjort förr, men vilka som mer kommer vara med på passet.. nåväl det skiter jag i jag har ju med mig min superida!

denna vecka är en kort skolvecka, bara tills på onsdag. och imorgon jobbar jag direkt efter skolan till kl 21 så den är ju lite mörkmålad (alltså att jag inte kan planera in nåt annat) så det känns som att det bara är en dag kvar till "helgen"! helt underbart måste jag säga. och när man ändå tänker på det är det bara några få veckor kvar till novemberlovet, dock är det en hel del prov innan man får känna på frihetens sötma för den veckan.

nehepp nu tänkte jag hinna med lite plugg innan vi åker vidare, hörs senare!


till helgen, då jädrar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0