fredagens

känner mig lite smått bakis idag också.(!?) kan bero på att jag har blivit väckt alldeles för tidigt och sen i strejk legat kvar i sängen med datorn i högsta hugg. det känns faktiskt redan bättre nu när jag satt mig upp.. (jag kan intala mig själv det iallafall) 
och med tanke på kvällen så måsta jag ju vara på topp - öppning av klaras som står på schemat! så förfest med pinglorna nånstans, har inte riktigt kommit fram till vart vi ska vara än men det återstår att se. sen blir det iallafall in till örebro och klaras och dansa helt galet resten av kvällen och natten!

nu är det kanske dags att kliva ur sängen, när jag faktiskt legat vaken över en timme. funderar på att åka mot hallsberg och träna en sväng, måste ju hitta formen tills ikväll- haha! måste nog även läsa lite engelska och göra glosorna, provet i onsdags gick kanske inte så bra så jag måste visa eva att jag faktiskt inte är helt värdelös på det hela! kanske om jag känner mig på det humöret att jag gör lite matte eller biologi också - men vi ska inte hoppas på för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0