bulgarien -09

pust, nu är vi hemma igen. eller ja vi kom hem vid 5 igår morse och igår låg jag bara och försökte bli bättre. givetvis har man gått och blivit sjuk när man är där borta.. så dom sista dagarna var det inte party som planerat, utan dom spenderades liggandes i en av jordens oskönaste extra säng (egentligen en fotölj som dom vecklat ut på något sätt). i väntan på bilderna, emmy och hanna stod för kamerorna och jag för dom fula (fulla) bilderna, så kommer bara en liten sammanfattning. glömmer jag nånting slänger jag in det senare, men tror förhoppningsvis jag kommer ihåg det mesta!

* sovit i princip hela vägen på planet ner
* blivit kallad älskling av inkastare till restauranger
* varit på pub crawl (mer förklaring kommer!)
* solat vid havet & poolen
* badat i svarta havet!
* druckit drinkar på happy hour nästan vare dag
* varit på beach party
* druckit hur många sex on the beach man ville-gratis under en timme!
* gratis tequila shots-hela kvällen!
* handlat på supermarket mitt över gatan, cider öl sprit-you name it!
* hatar allt vad som har med låtarna "love takes over" och "bombom paw"!
* dansat med tyskar
* dansat med norskar
* blivit full
* ätit imodium..
* sovit bort ett dygn
* väntat på flyget (!)
* sovit i princip hela vägen på planet hem

och jag kan lova er att det har hänt sjukt mycket andra saker också, men det blir så mycket att ta allt nu! istället väntar jag på bilderna och då ska ni få se allt galet som hänt.

nu ska jag försöka bli frisk och kolla på säsongspremiären av top model och dricka mjölk-en underbar dryck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0