back to school

sådär nu har jag anmält mig till högskoleprovet, vilket jag hade planerat att göra för längesen-men nu är det iallafall gjort!
idag hade vi bara två lektioner och imorgon börjar vi med sovmorgon och slutar lite tidigare gör vi också. inga större fel med det jag gissar på att efter förra veckan kommer det vara en del att ta igen, speciellt på fysiken som vi har som sista lektion imorgon.

och jag tycker att min goda vän hanna kan ta och bli frisk, och jag håller alla mina tummar för att det inte är svininfluensan som har kommit och gripit henne med storm!! hon hade tagit prover idag och får resultaten imorgon förhoppningsvis.. hualigen, lite läskigt sådär. jag peckar viserligen mitt allra längsta finger mot svininfluensan och säger att den är som vilken influensa som helst bara det att media har förstorat upp den så himla mycket, men när det händer så nära hoppas man ändå att det inte är farligt!


i keep on dreaming of you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0