tisdag

igår åkte jag hem till hanna på eftermiddan och vi byte stil; hanna fick en kjol och jag blev rockig! väldigt kul, och framförallt skönt att inte behöva tänka på något mer än att få fram en riktigt bra stil!
vi åkte hem till nicko och jag såg för första gången Twillight (nu slipper ni tjata och jag känna mig helt efter!) väldigt bra film, men som sagt det har redan dom flesta jag känner sagt det till mig. åkte hem hit till bengan och hade med mig hanna. vaknade upp imorse och skjutsade karro till jobbet kom hem och la mig en stund igen. sen gjorde hanna och jag oss iordning och åkte till in stan och traskade runt i det kanon fina höstvädret! hittade lite smått och gott, inte allt utan att det smärtade dock!

nu sitter jag alldeles ensam hemma och väntar på att mamma ska komma hem. det blir ugly betty och en tidig läggdags, imorgon ska jag följa med pappa och jobba hela dagen! på kvällen ska jag och ida på spinning så det får man börja tagga till redan nu, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0