söndag

igår vaknade jag upp hemma hos hanna, inte allt för tidigt men vi kände oss båda perfekt utsövda  - inte sovit förlänge, eller för kort. slappade större delen av dagen och försökte komma på vad vi skulle göra på kvällen. tillslut så bestämde vi oss iallafall för att åka till niklas och kolla på fotboll med dom galningarna. och jag kan säga att det verkligen var galningar; jisses vilka protester det blev när danmark gjorde mål och vid dom flesta straffarna var det inte många av grabbarna som satt ner utan dom stod upp och skrek och kastade saker mot tvn (tackochlov mest kuddar och kepsar och dylikt) när matchen var över och förlusten började gå in begav vi oss ut på en "raggartur" med bilarna (eftersom emil hade köpt en bil igår, och jag nämde kanske att vi var med 7 killar?). hanna och jag avveck efter en liten stund och jag skjutsade hem till marieberg och sen åkte jag hem och somnade på en gång när jag la huvudet på kudden! 

nu hör jag att malin kommer så nu ska vi åka iväg och fixa och dona. jag kan säga att vi kommer träffa hanna också och att dom brudarna är lite spända och nervösa! lovar att berätta vad som har hänt när jag kommer hem sen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tror jag vet vad som väntade ;D

2009-10-12 @ 09:50:07
Postat av: k

haha ja det tror jag med ;D

2009-10-13 @ 22:21:18
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0