pluggtisdag

vaknade igår med ont i hela kroppen, rinnande näsa och med en huvudvärk som skulle kunna förklaras med orden "det känns som att hjärnan är 17 gånger för stor för huvudets omkrets". gick till skolan iallafall och det gick relativt bra. hade svenska uppsatsskrivning vid 12-14 och åkte sen hem och kände mig helt död. la mig och sov hela eftermiddagen med hög feber, bokstavligt talat. vaknade inte förens vid 8 på kvällen när mamma väckte mig, gick och duschade och rasade sen i sängen.
imorse mådde jag inte ett dugg bättre. men tvingade iväg mig till skolan iallafall, det brukar ju bli bättre när man har varit uppe ett tag. skola fram till 2, åkte hem och har pluggat matte från och till sedan dess. imorgon är det matteprov som gäller och jag undrar hur kommer det gå? ja ni mina vänner, det är bara att hoppas på det bäst!

nu ska jag fortsätta med nötandet och vara lite social med mamsen nu när pappa är borta på nån jobbgrej i norrland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0