myslördag

just nu sitter jag i soffan hemma hos hanna, bredvid en sovande emmy. det har varit en myseftermiddag/myskväll här efter en hård och lång fredag;
direkt efter skolan åkte jag, elan och hanna till emmy för fix och förfest innan krogen.
åkte in till frimis och hade ett stort sällskap från tåget när vi traskade dit. blev en riktigt rolig kväll, träffade mycket folk, drack goda drinkar (minns inte hur många jag drack, men jag betalade bara en själv hihi) dansade på alla dansgolv och hade allmänt riktigt roligt! kom i säng och somnade sent och givetvis vaknade vi tidigt (vilket oftast händer dagen efter..) men vi låg kvar i sängen så länge vi kunde.
fick sen skjuts till hallsberg så jag kunde hämta min bil och åkte hem för att äta frukost. i väntan på att det skulle finnas varm vatten så jag kunde duscha satte jag mig och halvsov en stund. dock blev jag utskrattad av pappa som tyckte att jag såg riktigt rolig ut, men det gör ju han med när han sitter i soffa och sover!
duschade, åkte till hanna och vi åkte och hämtade emmy som varit på innebandy match i kumla. det har blivit lite pizza, film och spel. och för tillfället kollar vi på diverse tvprogram och hoppas på att något roligare ska ske!



(bulgarien -09)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0