mondayay

som varje måndag har det varit en lång skoldag, dock med en extra lång håltimma mitt i dagen. fick åka med hem med yngve cå kom hem runt fyra och har sedan dess suttit med fysiken och försökt förstå vad det är jag håller på med. det släpper lite grann ibland, men vissa saker är lika abstrakta som när jag började räkna. nåväl år fortsätta med nötandet efter spinningen och sen hoppas jag att det sätter sig imorgon eftersom provet är på onsdag... hualigen, jag har nämt att jag inte gillar fysik va? om inte; jag gillar verkligen inte fysik.

som sagt så kommer ida alldeles straxt och hämtar upp mig och vi ska på spinning. och jag hoppas att det är riktigt jobbigt och att jag blir helt genom varm, för nu sitter jag och fryser som sjutton vilket jag gjort hela dagen! att pappa sen frågar om han ska sätta igång bastun tills jag kommer hem sen blir inte bättre (får inte basta förens tatueringen är helt läkt och det är den inte riktigt än, fasiken) nåväl får ta mig en varm varm dusch istället och sen på med raggisarna, som visserligen redan har åkt på fötterna!
dags att rusa och byta om, för nu kommer snart bruttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0