miercoles

matteprovet avklarat! gick väl sisådär, men vi får hålla tummarna på att det gick bra. annars så har dagen mest innehållit nervös vänta på att provet ska börja. när jag kom hem sen så har jag inte gjort så mycket.
imorgon är det fysik, hål, biologi, hål, engelska c som gäller.
nu är det kladdkaka och (hör och häpna!;) fysikplugg som gäller! jag kan ju inte direkt säga att det går bra, men jag försöker så gott det går!

halsen gör fortfarande ont, men febern är bättre och jag har inte längre lika svullna körtlar! jag ska helt enkelt inte ligga hemma när jag är sjuk för då blir jag inte frisk så det är bästa att vara uppe och springa runt på full fart som vanligt! jag gör en liten mental påminnelse om det, för säkerhetsskull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0