lördags party

när jag kom hem från ida rasade jag i sängen, somnade på en gång och ville verkligen verkligen inte gå upp när kolckan ringde igår morse. usch jag var så trött och det var så himlans kallt utanför täcket. men upp kom jag och fick på mig kläder och åkte vidare mot skolan där hela dagen spenderades, dock vissa stunder under hat! usch har inte varit så arg i skolan på mycket länge, jag var t.o.m tvungen att gå ifrån salen en stund för jag var så arg. men det struntar vi i, det är bara att bita ihop och förhoppningsvis visa det riktigt jävla långa fingret när det är dags för prov!

efter skolan åkte jag med ida hem. hon var i hallsberg och skulle hämta orre-borre (hennes kille oskar) och sen åkte vi ner till ica och handlade. jag kan säga att jag plockade fram dom hemskaste och busigaste sidorna av oskar, vi retades som sjutton med ida - men jag vet att hon älskar oss lika mycket ändå! sen åkte jag hem till karro och vi bakade äpplepaj och snackade hela eftermiddagen och kvällen, jag kom inte hem förrens vid 1 inatt.
nu ska jag hoppa genom duschen hade jag tänkt och sen ville mamma att jag skulle följa med och handla. framåt kvällen ska jag till ida på förfest och senare blir det hem till edvards nya lägenhet som ska inflyttnings-festas så det står härliga till!

så ungefär så ser min dag ut, vilken klädsel jag slänger på mig sen återstår att se - men ni får nog antagligen ta del av en bild!

tjipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0