torsdag, alltså snart helg!

skola hela dagen idag också, riktigt långdags körare-slutade inte förrens vid tre och hade hål i två timmar.. alltid lika roligt att försöka fördriva tiden (inte!). nåväl, jag har iallafall helt underbart sällskap och det finns så jädra mycket roligt folk att kolla på i skolan så jag känner inget större hat till det.
efter skolan åkte jag och hanna in till örebro för att uträtta lite ärenden. åkte därifrån med underkläder och ett rosa band! väldigt trevligt att traska runt, dock var det ett måste att snabbt komma in i affärerna så man kunde värma sig en stund för jisses vad kallt det börjar bli! kanske dags att leta rätt på vinterkläder?! känns lite tidigt, men det är ju trots allt oktober idag så det kanske är dags ändå.

just nu sitter jag hemma hos idaplutt och har fått fika av henne och helle som dom har bakat på hela eftermiddagen! så vi har kollat på idol (det första programet för den här säsongen som jag sett hela av..) och nu sitter vi och kollar på inlåst, ett program om ungdomar som ska få prova på en stund i fängelse för att sluta upp med sina kriminela grejer. helt sjukt program det är läskigt att se!



eftersom dom inte vet vad det är jag skriver passar jag på att slänga in en underbar bild på mina godingar! ni är fantastiska och tack för fika och mycket trevligt sällskap!


Kommentarer
Postat av: Helley

You're cute :)

2009-10-05 @ 16:04:52
Postat av: k

and you're cuter! :)

2009-10-05 @ 17:02:18
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0