tisdag, right?

sovmorgon imorgon, men är likförbaskat trött idag så ska krypa ner i sängen för är redan på väg att somna. tänkte läsa engelska som vi har nationella i på torsdag sen blåser jag ut ljusen och somnar in för den strålande onsdagen!

idag har hanna och jag grejat med projektarbetet och vi kommer hela tiden ett steg närmare! känns väldigt skönt kan jag säga, och nästa vecka smäller det!
efter skolan åkte vi till marieberg och lämnade tillbaka ett par skor och cruisade och allmänt bara töntade oss (sådär som när det behövs två riktiga mongon, ni vet?)
har mot förmodan pluggat på fysiken när jag kom hem och är i princip klar med läxan till imorgon - eloge till mig!


som sagt nu sängen, god natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0