swinglish

sitter och bokstavligen (literally) nöter in orden till imorgon. vissa sätter sig och jag kan dom, men andra varvet jag kör kommer jag inte ihåg en enda av dom jag precis bankat in i skallen! få se hur sjutton glosförhöret kommer gå på dom imorgon som sagt..

idag har det varit skolan hela dagen, och jag invigde en av mina nya jackor dagen till ära! (en stor röd dunjacka, väldigt skön kan jag säga!) vi hade som vanligt två timmar hål mellan näst sista och sista lektionen, så hanna och jag passade på att greja lite med vårat projektarbete - känns väldigt bra att vi kommer igång och får en hel del gjort när vi grejar med det!
efter skolan gick jag hem till farmor & farfar och gosade lite med min stackars farmor som låg i sängen och hade ont i en höft, som hon snart ska operera. vi hade det mysigt och roligt och pratade om allt mellan himmel och jord, i really like my grandma!
nu sitter jag bredvid min andra granny; mormor har kommit upp en stund för kvällen och hela familjen sitter och kollar på film och har det mysigt även här.


nu ska jag återgå till pluggandet och jag har förhoppningar om att komma i säng tidigt idag, direkt efter skolan imorgon jobbar jag enda fram till 9 så kan vara skönt att inte vara helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0