sovis, tågis, FREDAG!

har sovmorgon idag, eller ja kanske inte riktigt kan säga sovmorgon mer sovförmiddag eftersom vi börjar kl 12 idag. inte för att jag har några som helst problem med det! så elan kommer om en timme ungefär och så far vi mot skolan (måste hinna med lunchen, tomtegröt!) sen så har vi dubbellabb och sen slutar vi.
efter skolan har jag fått malin att komma till hallsberg och hålla mig sällskap med lite fika eller dylikt fram tills tåget går. i eftermiddag vid 5 åker jag ner mot skåne där jag ska spendera helgen hemma hos hanna! det ska bli väldigt kul, jag har ännu inte sett hur hennes lägenhet ser ut! så hon har fixat lite överraskningar har jag märkt, så det kommer nog bli en spännande helg..

just nu håller jag på och packar allt som ska med, och för att det ska bli roligare på resan ner har jag laddat över alla jullåtar till mobilen så skivan sitter kvar i datorn. jajamen här poppas det jullåtar! oh det är så mysigt att bara tänka på att det bara är 27 dagar kvar till julafton (det fick jag förövrig in i mitt nationella engelska prov igår, vill man så gå det mesta!) fast jag har inte köpt en enda julklapp än, men det kommer snart!


ha en bra helg (sup inte ihjäl er på krogen ikväll bara för att jag inte är med!) och så får vi se hur aktiv jag är här, tänk på att jag ska nästan åka utomlands och uppkopplingen inte är den bästa där nere. haha.
hare bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh nice karin att du fick in det i nationella (Y) det ska nog vara du för att lyckas ;)



jag spelar också jullåtar för fullt.. men emd:s skiva ;D;D;D hahah en stor fet julpuss! <3

2009-11-30 @ 10:25:07
Postat av: karro

oj det var jag som postade.. om du inte liostade ut det ;P

2009-11-30 @ 10:25:41
URL: http://frickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0