söndags kväll

jobbade hela dagen igår då det var danstävling så det behövdes extra folk i cafeterian. fick även rycka in idag och har haft en av dom stressigaste dagarna på mycket mycket länge. det var handbollsderby och jag kan säga att det var folk överallt, det var verkligen tjockt med folk. efter vad som kändes som en evighet slutade jag iallafall och fick med mig mamma och pappa hemåt (dom har varit i stockholm över helgen för att några av mammas kompisar skulle fira att hon fyllt 50) kom hem och rasade ner i soffan och räknade snabbt ut att jag bara suttit ner 15 minuter under arbetsdagen, inte konstigt att man är lite trött!

igår efter jobbet åkte jag hem till emmy där det bjöds på mat och tv mys som även hanna och elina kom till. vi åkte in till örebro och hämtade niklas och sedan bar det av hemåt. kom hem och duschade och väntade på syster som varit och lyssnat/kollat på takida och vi snackade en stund innan båda bestämde att sängen var det bästa alternativet.


imorgon är det skola som vanligt och efter det träning med robban. så nu är det bästa alternativet sängen igen!
godnatt allesammans


(bajs..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0