snö

igår efter skolan började jag jobba direkt och jobbade fram till 9. efter det åkte vi hemåt och det snöade lite sådär härligt! kollade lite på idol och ville se vem som åkte ut så jag bäddade ner mig i soffan i väntan på resultatet. jag såg dock aldrig något resultat, jag var helt utmattad och somnade som en stock i soffan! mamma kom iallafall ner och väckte mig runt midnatt och då, när jag skulle släcka lampan  i fönstret såg jag det; marken var helt täckt av ett vitt säkert 3 cm tjockt snölager!!
hur glad känner man sig inte då när man vaknar tidigt, och inte kan somna om, kollar ut genom fönstret och all snö är bort.... usch det är såna saker som bara inte får hända!

nu ska jag gå ner, eftersom jag har blivit alldeles pigg, och sätta på nån bra film. alternativt kolla på tv-shop eller nåt annan intressant som går så här dags en lördagsmorgon!



hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0