måndag

det blev ingen maskerad för våran del, så jag kan tyvärr inte bistå med några underbara bilder. istället hade vi det lite mysigt hemma hos hanna, med skräckfilm och drickat.
igår var vi på marieberg och kollade lite, hittade farsdags present och några örhängen! åkte hem och var på middag hemma hos mormor, alltid lika gott och man går alltid därifrån lite för mätt! kollade lite på film och det blev en relativt tidig kväll, skulle ju trots allt upp idag till skolan igen efter lovet.. lång dag i skolan, blev hämtad av pappa i pålsboda (men innan så hann jag hjälpa niklas lite med inflyttandet i hans nya lägenhet!) och när jag kom hem satte jag mig och uppdaterade mig på facebook en stund samtidigt som jag läser religionen som vi har prov på imorgon. ska dok gå ner och fixa nånting att äta, vid 6 åker jag iväg på spinning! efter det blir det hem på engång och fortsätta med pluggandet, suck..


är så himla nöjd över min tatuering, det är bara att tänka på orden och det mesta löser sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0