måndag

helt sjukt trött efter igår, jag kom verkligen inte upp imorse. så jag kom överens med mamma och att jag skulle göra läxor och städa lite på mitt rum och jag fick sen somna om igen. vaknade inte förens 10.41, riktigt skönt!
sen jag vaknade har jag hunnit med att skickade in svenska recensionen som skulle in idag, skrivit in alla 141 engelskaglosor vi har till fredag i ett glosprogram, börjat lite smått med en sammanfattning av biologin som är till provet på onsdag och ska snart gå ut med mollie på en prommenad! 

igår var jag alltså på ullared och åkte vid 3 på natten, så så mycket sömn hade det inte blivit även om jag sov i bussen blir man inte utsövd utan nästan bara mer trött.. tänkte slänga in en bild på det jag fyndade lite senare, det har jag kommit överens med mig själv om att jag får göra efter jag städat färdigt rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0