lördag

nu håller jag på och raderar alla sms jag skickat med den här mobilen, har inte raderat ett enda så nu ska alla 7938 bort.. så fruktansvärt jobbigt att läsa vissa, men nu är det dags att dom försvinner..
tänkte göra bokressentionen nu, men känner mig inte ett dugg på ett humör för det. istället går jag ner, bäddar ner mig i soffan och ser på singing in the rain- för att få mig på bättre humör.

jobbade onsdags och torsdags, och har ganska många tider inbokade nu i november, alldeles kanon bra!

Kommentarer
Postat av: Klara

Karin, jag sitter också med bokrecensionen. En lördag liksom, kanonkul. Jag hoppas du får en fin dag! och det där med smsen, jag förstår precis hur jobbigt det känns..



Puss på dig sötnos! Vi ses på måndag! :)

2009-11-07 @ 14:15:19
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0