fredagsmys

nu är det dags för skolan. dagarna går fort nu, det är skola jobb träning och däremellan ska man hinna med att plugga och träffa alla sina underbara. men det är inte så att jag klagar, allt rullar ju på nästan så bra att man inte behöver tänka vilket är kanon ibland!
efter skolan idag blir det att träna en stund med robert sen åka hem och mysa med min karolina!

för övrigt rullar allt som sagt på, därav att jag inte hinner sätta mig här nånting! och igår tog jag, även fast jag kanske är lite tvekande till det, H1N1-vaccinsprutan. idag kan jag säga att det känns i armen som en ännu värre träningsvärk än den jag hade sen tidigare!

 
nu åker vi till skolan och har lika roligt som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0