you spin my head right round, right round!

håller på och fyller upp ett bad som jag tänkte lägga mig i en stund. har varit väldigt duktig idag och först varit ute och sprungitoch sen gått en promenad med stavar och karro, så nu känner mina ben sig trötta kan jag säga.

igår vaknade jag upp hemma hos sebbe, 25 minuter innan vi började. panik! och jag som hade prov på första lektionen! men vi hann i tid och dagen spenderades i skolan ända till halv 4 bussen hem, gick till farmor och farfar och var trevlig och åkte sen hem. karro kom på eftermiddan och frida lite senare på kvällen och jag fick agera matte-stödlärare eftersom dom hade nationella i matte b idag (och jag tror att det hade gått ganska så bra för dom båda! :))
i lördags var jag som sagt med hanna hela dagen, först i pålsboda hemma hos hennes pappa och sen vidare hem till marieberg för att fixa oss inför kvällen. var hemma hos nicko och hade det roligt, blev dock hem ganska så tidigt. i söndags gjorde vi inte så mycket vettigt, körde lena och patrik till östansjö för att köpa blommor och hämtade sebbes syster på kvällen. och givetvis kollade vi på lite hockey också!

nu är badkaret fullt och jag ska lägga mig och bara ta det lugnt, för sen ska jag nog räkna matte en stund till. inte långt kvar tills jag har kursprov ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0