weedend allredy-and we love it!

idag började dagen med att vi hade redovisning på mikrobiologin, gick faktiskt bättre än vad jag trott och vi pratade på ganska länge! så det kändes skönt att ha det gjort. sen hade vi hål, så givetvis traskade vi upp och tog oss en fika, jag tog tillochmed kaffe i ett tappert försök att verka vuxen. det slutade dock med att hanna fick dricka upp det och jag drack upp mitt vatten istället.
sen hade vi matte och sen biologi prov. och jag hoppas (och det kändes faktiskt som det) att det gick bra! sen så slutade jag för dagen och klockan var ca kvart över 1. skönt, om det inte varit för att jag hade utvecklingssamtal vid 4.. så jag gick hem till sebbe och var med honom tills mamma kom och hämtade mig. och det gick bra på utvecklingssamtalet, viveka var nöjd och glad. 
efter det handlade vi present till kusin anna som fyller på måndag och jag köpte även färska jordgubbar-som verkligen smakade jordgubbar!! helt underbart måste jag säga.

nu ska jag gå ner och äta och snart kommer hanna och vi sticker ut på äventyr. vi vet inte vad vi ska göra men det kommer iallafall inte bli tråkigt!! och sen ikväll så stannar jag nog till hemma hos sebbe, har som sagt saknat att sova med honom sjukt mycket! 

bäst att göra sig iordning, tjipp och hej och trevlig långhelg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0