torsdagskväll och snart helg

idag hade jag det där förbannade jävla helvetes kursprovet i matte D. jag behöver väl inte direkt kommentera något mer angående det..

igår slutade jag tidigt och kom hem och läste igenom lite i matteboken. sen kom sebbe och det blev inte så mycket mer gjort på den fronten, inte på nån front alls faktiskt. vi var sjukt trötta båda två och ville verkligen inte försova oss till idag! sov ganska så oroligt, tror bestämt att jag var rätt så nervös. tur att jag hade nån liggandes bredvid som kunde hålla om mig, hårt och precis så som jag vill -så så att man känner sig som världens tryggaste och kan andas lugnt igen.
gick upp och åt en ordentlig frukost, och när vi kom till skolan var det bara att gå till aulan och ta sig en plats. satt från 8 till straxt innan 12. hade lunch och sen tog hanna och jag tåget till laxå, hälsade på hos malin en stund och fick gosa med svante (hundvalpen) och sen tog vi bilen och åkte till marieberg. handlade och sen så har vi bakat, vi är ju verkligen kungar på det! så imorrn ska vi bjussa klassen på våra kreationer bara för att vi skrev kursprov idag (det är lite utav en tradition i våran klass nämligen).

imorrn ska jag även köra boxersize på kvällen med sebbe och hans syster och några till. härligt, hoppas bara jag orkar med det haha!
och på lördag ska jag bli kidnappad! fick ett kort idag där det stod att jag skulle vara redo på lördag vid kl 14, och sen inget mer!!! och jag som är en så himla nyfiken person kan ju knappast hålla mig så länge!


godnatt och sov så gott, det kommer jag garanterat göra så trött som jag känner mig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0