redan onsdag!

herregud vad dagarna går fort nu!! känns som det var igår jag satt här hemma och väntade på att åka till sebbe. men det var redan 5 dagar sen, och 2 av dem har jag jobbat på och de andra 3 har det varit skolan som gällt.
ifredagskväll åkte jag alltså till sebbe och hade det mysigt för att i lördags gå upp samtidigt som hela familjen som skulle iväg och kolla handbollsturneringen. själv så jobbade jag. började 10 och slutade 21.30. duschade av mig lite och åkte sen till natti som hade fest. kom dit och det var fullt med trevligt folk! var inte kvar så jätte länge utan jag körde hem sebbe och killarna till hallsberg och ida in till örebro och åkte sen hem och stupade i säng.
upp pigg som en lärka och började kl 9 i söndags. jobbade till 17 och åkte hem på en gång och kände att det hade varit en jädrigt lång helg, visst det var lång ledigt men att jobba så mycket kändes!
upp för skola i måndags, tryckte ihop när vi hade hål så vi slutade vid ett så jag kom hem tidigt och solade och pluggade med karro en stund och åkte till sebbe på kvällen. tisdagen började med sovmorgon som var mer än välkommen! 12-15 hade vi friluftsdag, brännboll som gällde! laget var stark och kämpade på men vi hade inte oddsen på vår sida riktigt.
idag började jag skoldan med mikrobiologiprov. ingen bra början på dagen... sen hade vi hål så vi kilade upp till fiket och där satt carin och gänget så då hade vi tillfälle att gratta snyggingen som fyller 18 idag!! gick tillbaka och hade matte och sen utvärdering på kemin. slutade tidigare så jag träffade sebbe en stund och åkte sen hem. nu på kvällen stack vi iväg och tränade en sväng, det känns att jag kommer ha en ordentlig träningsvärk imorrn i större delen av kroppen, men det gillar jag!

imorrn åker jag och restan av familjen ner till skåne och ska hälsa på min syster och kolla på när hon examineras. mamma och malin åker tåg och papsen och jag tar bilen ner. skönt att ha lite sovmorgon, behöver inte gå upp förrens vid 8 imorrn och skjutsar dom till tåget och har sen tandläkartid och sen drar vi neråt!
jag och malin åker bilen upp på fredag igen och så fort jag kommer hem är det bara att svida om och dra till krogen, måse ju firas att carin har fyllt 18 och att klara har fått körkort! :D

igår anmälde jag mig till att bli blodgivare och idag ringde dom och bokade tid till när jag ska få komma och kolla så jag har bra vener och lämna en hälsodeklaration. känns spännande, det är ett tag kvar men jag lovar att meddela hur det går!
nu vankas det lite kladdkaka där nere med mamma och pappa och sen måste jag packa inför resan, mamma har tjatat ett antal gånger redan så det är väl bäst så hon kan sova gott.
 
ha det kanon mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0