4/5-09 22.16

fysiklabrapporten är färdig och skickad. jag är helt färdig. nu ska jag springa genom duschen innan jag kryper ner i sängen för den efterlängtade sömnen. förövrigt kändes det väldigt konstigt att lägga sig ensam och sova, man vänjer sig snabbt med att ha nån liggandes bredvid som andas tungt och puttas lite då och då..  
idag har det varit skolan för hela slanten och direkt efter gick jag till gymmet. halleluja, det var ju evigheter sen! körde ett ordentligt pass med robert och körde sen en timme motion. så nu känner jag mig som sagt verkligen helt färdig.
skönt att det inte är en allt för lång dag imorrn, sånt gillar vi!

godnatt och sov så gott, för även om jag sover ensam kommer jag somna som en stock på en gång känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0