söndag: helg sammanfattningen!

jag har verkligen haft en toppen helg!
i fredags var jag med sebbe hela kvällen och vi gjorde inte så mycket, var hos hans syster och kollade på film och åkte sen hem relativt tidigt och la oss. igår kom jag hem vid typ 1 och hade då en halvtimme på mig att äta, duscha och fräscha till mig inför kidnappningen! det bar av till gustavsviks relaxen, hur skönt som helst! efter det åkte vi hem till hanna och åt och gjorde oss iordning för då var det dags för krogen-vi var ju tvungna att prova blå bar på klaras! det avr dock ingen hit alls.. det var vi och max 20 personer till där, så vi gick och kollade när buss gick (klockan var då ca halv 12) nästa gick halv 2. tur att jag har sebbe, ringde honom och han skjutsade hem elina och sen åkte vi hem till honom och myste istället.
idag vaknade vi sent, även jag var riktigt slut i både kropp och huvud. fick skjuts så jag var hemma vid fyra, då var det dags att tvätta bilen (malins) och sen åkte jag till henne, tankade först full tank, och väl där hjälpte david mig leta bil. så nu jädrarns ska ni snart få se! mamma kom och vi åt kina mat och sen åkte vi hem.
nu sitter jag och ska packa det sista. imorrnbitti åker jag till göteborg för mönstringen, och jag är inte alls så taggad som jag borde vara. nedrans att jag ska ha gått och dragit på mig en förkylning lagom till det här! men jag får göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker.. nervös börjar jag bli också, usch tänk om jag tappar bort mig helt och hållet i göteborg!

nej nu ska jag sova, tåget går 6.40 från hallsberg så det blir tidig uppstigning!

men tjejer, tack för en superduper dag igår! även om det inte blev som vi planerat på kvällen tyckte jag verkligen att det var toppen! ni är guld värda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0