shopping at marieberg

imorse vaknade vi något sent, sebbes alarm ville inte ringa (mitt gjorde det, men stängde av somnade om och vaknade inte förrens en bra stund senare) vi var dock i tid till skolan. effektiv morgon så att säga!
fick tillbaka mikrobiologi provet, blev iallafall godkänd. sen hade vi hål och sen två lektioner innan det var dags för nationella i spanska. det var läs- och hörförståelse. herregud säger jag bara, det märks verkligen nu att man inte lärt sig nån spanska under det här året!

efter skolan livade hanna upp mig och fick med mig till marieberg för lite shopping! vi hittade varsin klänning, som ska bäras på fredag är det planerat, och jag hittade även ett par gladiatiorandaler som var så sköna att jag nästan inte ville ta av mig dom nu när jag skulle krypa ner i sängen! när vi hade gått klart på marieberg traskade vi hem till hanna och hon skjutsade hem mig till min sjuka mor. stackarn har varit hemma från jobbet idag och ska vara det imorrn också. det enda positiva med det är att jag kan ta bilen till skolan och det är mer än välkommet eftersom jag har sovmorgon och börjar inte förrens halv 10! härligt härligt, det firar vi med att släcka lampan redan nu och sova som en stock i 9 timmar innan alarmet ringer, vilket jag inte ska somna ifrån igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0