friday i´m in love, ashell!

fredagskväll och jag har precis fått ett samtal om att jag absolut måste hänga med ut på krogen ikväll. tror dock inte att det kommer sluta där för min del. vet faktiskt inte riktigt vad som väntar mig för kvällen..

i onsdags kväll kom hanna och frida och hämtade upp mig och vi åkte på en cruising-runda, som slutade vid speedway stadion i sannahed. vi kollade de två sista heaten och sen åkte vi in till hallsberg och möte upp grabbarna och försökte komma på vad vi skulle göra. det gick inge vidare, så sebbe och jag åkte hem och kollade på tv en stund och gick sen och la oss. igår gjorde vi inte så mycket på dan. sebbe åkte på träning på eftermiddan och jag passade på att åka hem och byta om och fixa mig inför kvällen. jag hade bilen så jag hämtade upp hanna och sen åkte vi hem till nicko och chillade en stund med grabbarna. sen bestämde vi oss för att åka in till stan och kolla in "karro-festen". det var dock inträdde och det var ingen av oss som ville betala bara för en timme, så vi åkte och letade rätt på nånstans vi kunde hitta mat. det blev max, efter att ha bett mycket mycket snällt (klockan var 1 och dom stängde 1). sen skjutsade jag hem hanna till marieberg och grabbarna till hallsberg. jag och sebbe åkte hem till hans mors hus och sov länge imorse.
nu sitter jag hemma och undrar vad som ska ske ikväll, just nu är jag mest bara uttråkad.
imorgon och på söndag ska jag jobba. och jag har en känsla av att det kommer bli ett jädrans liv, järnvägen cup och alla som är med får bada hur mycket dom vill.. vad som driver mig att klara av såna här helger? pengar mina vänner, pengar! 

nu ska jag gå ner och vara lite social med mamsen och försöka fixa till kvällen!


p.s. måste säga grattis till frida och jocke som fyller 19 idag också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0