femte maj!

vilket väder det har varit idag! dagen började med mulet och regndropp, på eftermiddan regnskurar och nu skiner solen som om den varit uppe hela dagen. jaja, så länge det är solen som stannar så är jag glad :)
förövrigt så var det en kort skoldag, blev hämtad av pappa i pålsboda och var hemma 20 i 2 ungefär. bakade lite muffins, kanon bra blev dom! och sen så har jag pluggat kemi. fick en påminnelse förra veckan att nu på fredag är det prov, så det är bäst att försöka få in det. har faktiskt gjort hela pappret som jag hade som mål när jag började förut, så lite halvnöjd kan jag känna mig iallafall!
påtal om skolan så är det nationella i spanska imorrn. steg 4. jag är nog mer på steg 1 känns det som, är verkligen inte taggad på det här alls. måste få de sista uppgifterna innan jag kan skicka in det sista uppdraget också. bläääääääää.

nu sitter jag och gör mig redo att åka till hallsberg alldeles straxt, ska hem till sebastian och sova där. sånt tycker jag är riktigt riktigt härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0