la universidad, no la ciudad!

sådär. nu ligger jag här med två flätor i håret och tänker på hur fruktansvärt skönt det är att ligga alldeles stilla i fosterställning i sängen. jag är helt slut i hela kroppen, och mina ben gör sig bemärkta kan jag säga!

var ingen vanlig skoldag idag utan det var information om olika kurser på universitetet och dit skulle man då ta sig. tack och lov för att det var sovmorgon, det här med att komma i säng (i tid) med johan är inte det lättaste kan jag säga.
dagen börjar alltså med att det är sovmorgon och tidsoptimist som jag är fick johan (efter att ha åkt något lite snabbare än tillåtet) släppa av mig vid macken, sista busshållsplatsen i pålsboda, efter att vi sett bussen åka in i andra änden av den gatan.
när vi sen kommer ca 200 meter ifrån universitetet kollar jag en gång till på den där listan med kurser, och vad ser jag då? jo den jag ville gå och kolla på finns inte med på detta pass, på alla dom andra men inte detta. så lite besviken över hur jag läser fortsätter vi till centrum och har en kanon shopping dag (utan någon shopping från min sida dock)!

sen bar det av mot hallsberg där jag spenderade min eftermmiddag/kväll på gymmet. därav att mina ben är helt slut. tränade med robert, och eftersom han inte kom sist fick jag straffa honom med extra mycket mage eftersom det har vissat sig att jag är starkare än honom där! hoppas att han är lika slut i kroppen som jag bara! sen kom ida och vi körde boxersize och sen åkte vi hem hit och käkade. så hittills har det varit en bra vecka, mysig och väldigt bra (om man bortser från matteprovet..)

godnatt, hoppas jag kommer upp ur sängen imorrn bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0