tuesday!

provet gick som det gick, och det gick nog inte åt ett bra håll skulle jag tro.. jaja det är iallafall gjort, och det känns ju alltid lika skönt att kunna bocka av ett prov från listan! så nu är det dags att tagga om inför biologi provet som är om en vecka, och framför allt så taggar jag till påsklovet! jobbar första helgen, åker upp till ida och sen är det påsk och givetvis FÖDELSEDAG! håll i er, det är bara 19 dagar kvar tills jag fyller 18, 19 dagar tills jag får gå på krogen, 19 dagar tills jag får ta körkort, 19 dagar tills livet börjar på riktigt! det är nånting som jag är jädrigt taggad på! åhh 19 dagar, och nu börjar fjärlilarna i magen komma för att jag är så glad!

på tal om magen så kommer jag nog ha träningsvärk där imorrn. bland annat där, kommer nog känna en hel del i armarna också. fyfasiken, körde triceps med robban. det känns när jag lyfter armarna!
sen hem och göra våfflor med karro och nu ligger jag bara i sängen och tar det lugnt. inget att plugga på, inget som jag tagit hem iallafall. och jag kan säga att det känns kanon!
och en stor puss att det känns bra, våren är på väg och vårkänslorna har redan hunnit hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0