nightie

det här med att plugga fysik har kanske inte blivit så himla mycket av. jag har dock läst igenom anteckningarna och frågepapprena, men så mycket mer än det har det inte blivit. engelska boken har jag inte ens hunnit med att tänka på än.

och sova vore hög prioritet på just nu också, men jag är ju inte tillräckligt trött! jag är trött men det är som om mina ögonlock inte kan falla ner och täcka ögat utan dom måste studsa upp igen, bara för att liksom. jag vet inte om det är för att min kropp vill tvinga mig att plugga lite till. nåväl ska väl snart stänga ner här och lägga mig och kolla i taket, och som så många andra gånger räkna takplattorna (16 st, men man måste räkna med en list för att det ska bli "jämt"). 
japp så får det bli, godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0