thursday

bara för att göra ett förtydligande, uppkörningen har kommit närmare inte längre bort. har varit endel som undrat varför den kommit längre bort, men så är inte fallet! nu är det kortare tid kvar alltså! :D

idag så har jag varit i skolan och varit en ypperlig elev (nja, men jag har som vanligt varit trevlig iallafall!)och sen till stan en snabbis, och sen hem. bussrresan hem var inte så kul, var alldeles för högt ljud av vissa där bak! men det var bara att plugga in hörlurarna och köra på högsta nivå och gå in i dvala.
och nu har jag pratat med karro en timme, och det har varit väldigt kul. märks att det var ett tag sen vi bara flummade! tur att vi bokar in det för morgondagen, en hel kväll med karro och karin är något jag verkligen saknat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0