söndag, eller hur?

idag har varit en typisk söndag. eller inte riktigt men just nu känns det som det. började med att mamsen och jag åker till hallsberg och hon simmar och solar medan jag körde en ordentlig omgång nere på gymmet! sen åkte vi hem och fixade lite lunch, och röjde i köket. det fanns en hel del disk från igår, men när det var taget hand om (vilket inte tog nån tid alls) så fanns det inte så mycket mer att göra. jag läste lite i engelska boken, men det var alldeles för stillsamt för att jag skulle klara av någon större stund.

jag har varit uppåt idag, och ändå så har jag nog inte direkt uträttat nåt! haha, det är lustigt hur dagarna är ibland! hanna vill att jag ska åka till hallsberg, hem till emmy, men jag vet inte. antagligen så blir det inte så. men vi är ju lediga imorrn och på tisdag (okej, studiedag men ni vet; same shit - different name) så man behöver ju inte tänka på att lägga sig i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0