skola igen

efter att ha varit ledig två dagar är det dags att gå upp och kila till skolan igen.
i måndags, håll i er, pluggade jag större delen av dagen! hann med fysik, kemi och lite engelska bok. känns bra så här med facit i hand, med tanke på att det faktiskt har varit studiedagar. på måndagskvällen kom johan och räddade mig från alla läxor, så igår blev det inte så mycket gjort. kom inte ur sängen förren långt in på dagen och då var det bara att slappa en stund och sen åkte vi till hallsberg och jag jobbade resten av kvällen och kom inte hem förren straxt innan 10. så av med sminket och stupa i sängen!

och nu är det dags att rusa ner och äta, packa väskan (ingen som vet om det är idrott, men lika bra att ta med kläder) och sen sticka till skolan.
och ikväll är det jag som skulle behöva en massage, känns att jag jobbade igår och möjligen gjort nått annat också. hmm, får försöka tvinga nån.

ciao bellos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0