riktig gastkramar dag!

matteprovet avklarat! kan inte säga att det gick bra, kan bara säga att jag hatar mig själv när jag får hjärnsläpp! nu är det bara att hoppas att det räcker till betyget också! klumpen i magen var så stor precis innan vi gick in och satte oss att jag inte visste om jag skulle klara mig utan att spy, men efter de tre första uppgifterna (då jag kände att jag faktiskt kunde nånting) släppte det något.
sen gick jag till gymmet och körde hårt där 1½ timme, finns inget som är så skönt som när man gör slut på sista lilla uns av livlighet i kroppen när hjärnan redan har mosat ihop totalt! 
  
(ni är så sjuk bra, och jag är så galet glad att jag har er!)
sen kom ida och hämtade mig i pålsboda och hon har alldeles nyss åkt hem. det blev mat i mängder och en massa snack, när man inte bor så nära varandra (alltså när ida bor där uppe i norr på sin skola) blir det en del att ta igen när man väl träffas! så det var riktigt skönt, jag kände att jag var tvungen att träffa nån att få avreagera mig på efter den lilla mentala floppen efter provet..

nu känner jag i hela kroppen att träningen gav nånting, smärtan kommer sådär härligt krypande i ryggen. ska nog faktiskt krypa ner i sängen och läsa i engelska boken, har ju det tills på fredag. bara att börja om igen men som sagt det är inte långt kvar till helgen, eller hur frida!? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0