plugg, igen..

vaknade vid halv ett, gick ner till ett och det var då dags för lunch. jag tror jag hade en del sömn att ta igen, och det var riktigt skönt kan jag säga! det är dock inte så roligt när man ser att det snöar utanför fönstret, skulle inte våren ha kommit nu? var det inte sol och man kunde gå med uppknäppt skinnjacka till skolan? var det inte dags att ta fram vårskorna? kanske var så att jag plockade fram det för snabbt och att vädret peckar finger åt mig och spelar mig ett spratt, just my luck!

nu är det dags för underbart fysikplugg. kemiprovet i fredags kan nog faktiskt ha gått bra (hoppas på det iallafall!). dock känns det inte på samma sätt inför fysiken, men det är bara att plugga på och hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0