peppat, eller iallafall halvpeppad!

pepp är det minsta jag känner inför denna kväll. har kemiprov, spanska inlämning och engelska. och det är bara kemin jag har börjat med än så länge. så just nu sitter jag och försöker memorera citrinsyracyklen och antal FAD och NADH som andvänds och antal ATP som bildas.. samtidigt kollar jag efter kläder som jag kan ha imorrn på klassfesten!
ska bli så sjukt roligt ska jag säga mina vänner! det är jag peppad på, även om jag fortfarande inte vet vad jag ska ha på mig! temat för kvällen är färg, man ska alltså vara klädd i en färg. men det får väl bli kroppsmålning tillslut, får fråga pappa om vi har någon burk med falurödfärg stående här nånstans. eller kanske inte. får ta tag i det här sen, det också.

nejfasen nu får det bli att dyka ner i kemiboken igen, önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0