mumsfilibaba!

våffeldagen idag och det måste ju givetvis firas med en våffla, eller två.
efter skolan var det dags för att jobba en stund, bara 2,5 timmar. skönt när det bara är kort dag. det var jag, robert och rikard som skulle hålla ställningarna när dom andra var på möte. sen var det att svida om till träningskläder och sen ner till gymmet med robban. körde marklyft för första gången i mitt liv och det känns bra! robban tyckte att jag var en naturbegåvning på det där så vi körde på som bara den. träningsvärk sen igår hade jag i armarna och han i magen så för att ge igen ordentligt på honom körde jag några riktigt hårda magövningar. han ska inte kunna röra sig imorrn, mohaha! inte för att jag tror att jag kommer ta mig fram helt smärt fritt heller men..
sen när vi var färdig skyndade jag mig upp till duschen och gjorde mig iordning eftersom jag trodde att pappa redan satt och väntade. men tji fick jag. där satt jag från kvart över 6 till 7. så min mage hade kurrat en bra stund innan vi äntligen kom hem. och då blev det lax. MUMMA! och till efterrätt, med tanke på dagen, blev det våfflor. så nu sitter jag här och rapar och känner mig nöjd. nöjd med dagen och nöjd med livet i stort. jag har varit ruskigt glad idag och jag hoppas att det är en gladhet som kommer hålla i sig ett tag, ett bra tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0