manic monday

börjar pigg och glad som vanligt. om man talar tvärtom språket det vill säga. fräste en hel del på mamma när hon ropade att jag skulle gå upp. det där med att somna igår tog sin lilla tid och det kände jag av när jag skulle gå upp.
men upp kom jag och väl i skolan var det problemlösning och fysik som gällde på förmiddan. slutade den vid halv elva då vi hade lunch och hål. gick upp till fiket och satt där och fick reda på att matten var frivillig, men eftersom jag oskar och oscar hade redovisning på engelskan efter satt vi kvar på fiket och gjorde oss redo för den och gick igenom fysiken lite. sen traskade vi ner till skolan igen och går till engelskan och möter då våran lärare. det visar sig att resten av dom som skulle redovisa hade kommit och sagt att dom inte var färdiga och får då göra det på fredag istället! jahapp. där sitter jag och ska redovisa en halv bok när jag inte ens läst en femte del! nåväl grabbarna och jag gjorde det och fick sluta efter det.
bör tillägga att det var väldigt skönt att snacka med dom, herregud vilka roliga samtal man kan ha med två killar! och min fina blåa läpp har fått sina kommentarer också kan jag säga, den var väldigt uppskattad!

och efter att jag kommit hem, vilket tog lång tid eftersom bussen krånglade och det gick inte att stänga dörren (?), har jag direkt klivit upp på mitt rum och pluggat på den där nedrans fysiken. provet imorrn kan nog komma att gå åt helsike! men det är så himlans svårt, och att vi har haft en så himla dålig vikarie gör ju inte saken bättre! men det är bara att göra sitt bästa och se hur långt det räcker.. nu ska jag fortsätta pressa in i mer i huvudet, nåt borde ju fastna!

nåväl, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0