måndag, och allt rullar på som vanligt!

var så skönt att gå upp i dag, så himla underbart! INTE! fruktansvärt skulle jag nog kunna förkorta det med! väl i skolan hade vi några trevliga lektioner och vi hann även med en fika på god smak. så mysigt att ta en god fika med brudarna, och det piggar alltid upp en trött måndag! vi hade inte sista lektionen så jag kilade upp till körskolan och satte mig där till klockan halv 4. åkte hem och satte mig med biologi pluggandet. men min hjärna har inte riktigt samma vilja som mig utan har byggt upp ett teflonskydd så att ingenting ska fastna! så det känns som om jag kommer få banka in det i skallen, provet är på onsdag så det gäller att hoppas att iallafall nånting sätter sig där det ska! men om jag ska vara ärlig har jag inte riktigt motivationen att plugga just nu, men det är bara att kämpa på!

jag har fått 3 brev idag. två var från vägverket (vi är nog banemej bäsitisar nu, jag har ju fått massvis med brev därifrån!) angående dom nya tiderna (!!!). det sista brevet var från pliktverket, om mönstringen. var så länge sen jag skickade in ansökan om att få göra det så att jag hade helt glömt bort det! så i maj åker jag till GÖTEBORG och gör testerna och får se hur det går efter det. fram till dess är det sten hård träning som gäller! passar perfekt till badsäsongen och allt vad som kommer nu till sommaren!

nu ska jag fortsätta med inbankningen och sen lägga mig och sova. känns som att det kan behövas, och tisdagar brukar ju i vanliga fall vara sega som sjutton! men det är bara att bita ihop och vara glad, och att vara glad är ingenting jag har svårt för just nu! :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0