män som hatar kvinnor och tårta

filmen var kanon! det var över förväntan, den var lång men det var inget man tänkte på! och för en gångsskull var det inte jag som var räddast i sällskapet, igår var det nämligen jag som nästan fick nån i knät (mamma). hihi, filmen bjöd på en hel del spänning och drastiska händelser. och avspeglingen av böckerna var kanon bra, jag rekomenderar den starkt!

imorse ingde klockan på 9, så då satte jag mig och började med matten. talet jag inte klarade igår löste jag nu på morgonen, vad lätt det egentligen var.. så det kändes faktiskt skönt att klara av den!
och nu ska jag kila ner och göra iordning tårtan, och efter det tänkte jag hålla mig till min plan (mattepluggandet mellan minglet). får se hur det går med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0