lörtag!

det gick bra på bowlingen, jag var konsitigt nog bäst på min bana! så det var en chock vill jag lova, jag var dock inte bäst av alla men jag är nöjd med resultatet ändå:)
sen kom hanna och grabbarna förbi och hämtade upp mig och vi åkte hem till nicko och spelade tv-spel och kollade på tv. sen skjutsade hanna hem allesammans, så kom innanför dörren vid kanske halv 1-1 nånting. skönt att komma i säng tidigt, somnade nästan på en gång när jag la ner huvudet på kudden.

nu på morgonen gick jag upp vid 10 och gjorde melodikrysset med mamma (måste man ju göra, eller hur hanna?;)) och sen så har jag dammsugit mitt rum, har länge legat i sängen och kollat på golvet och tänkt att det var dags och idag hade jag ju tid. nu håller jag på och klär mig och sen ska jag åka till hanna. tänkte låta henne sova en stund till bara, kanske är  bäst för mitt eget bästa! får se ifall jag får min vilja igenom och vi traskar till marieberg (eftersom det tar ca 10 minuter att gå dit) och jag får spendera lite pengar! efter att inte haft några pengar och sen få en mycket fin lön igår känner jag att det nästintill kliar i fingrarna! ohh, det hoppas jag på!

nu ska jag göra färdigt här och sen åka till hanna och ikväll sticker vi till hallsberg igen. får se hur kvällen blir, men det verkar som fotbolls/festar-kväll iallafall! känns inte så skönt att jag ska gå upp och börja jobba klockan 7 imorrn, men då om jag sover i hallsberg behöver jag ju inte gå upp lika tidigt som vanligt. och vi ska ju bara städa det första vi gör på morgonen så då behöver man inte vara så pigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0